Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Mayıs 2020 Cumartesi

LİTTLE RESEARCHERS BUILD THEIR FUTURES eTWINNING PROJESİNE BAŞLADIK.

4. sınıf öğrencilerimiz ortaokula geçtiklerinde hayatlarını planlama ile ilgili bir takım beklentilerle karşılaşırlar. Daha önce bu doğrultuda hiç düşünmemiş bir çocuk için bu beklentiler boğucu olabilmektedir. Öğrencilerimizin bu olası sorunu yaşamasını istemediğimiz için üst öğretim kurumları ve belli başlı meslekler hakkında yaşlarına uygun bilgi edinmelerinin faydalı olacağını düşündük. Basit sunumlarla bu işi yapmak yerine çocukların yaratıcılıklarını kullanabilecekleri ve kendi sunumlarını yapabilecekleri bir eTwinning projesi hazırladık. 
Projemizi panolar yardımıyla öğrencilerimize ve velilerimize tanıttık. Proje logosu ve afişi tasarladık.

When our 4th grade students move to secondary school, they encounter some expectations regarding planning their lives. These expectations can be stifling for a child who has never thought in this direction before. Since we did not want our students to experience this potential problem, we thought it would be beneficial for them to obtain age-appropriate information about higher education institutions and certain professions. Instead of doing this job with simple presentations, we have prepared an eTwinning project where children can use their creativity and make their own presentations.

We introduced our project to our students and parents with the help of boards. We designed the project logo and poster.



Proje ekibimizle webinar düzenleyip, yol haritamızı çizdik. Ayrıca öğrencilerimizin hazır bulunuşluklarını ölçmek için ön test uyguladık.

We organized a webinar with our project team and drew our road map. We also applied a pre-test to measure the readiness of our students.

Öğrencilerimiz tanıtımını yapacakları meslekleri kura yoluyla seçtiler.

Our students chose the professions they will promote.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder